Over

Veelgestelde vragen aan de redactie

1. Wat is de bladformule?

Support Magazine is een onafhankelijk vakblad voor mensen met een lichamelijke beperking. Het verschijnt 6 keer per jaar. Elk najaar verschijnt daarnaast een speciale editie: de Support Vakantiegids.

 2. Voor wie is Support Magazine interessant?

Wie min of meer ernstig gehandicapt is heeft eigenlijk een vak apart. Want als je een beetje normaal leven wilt leiden heb je immers kennis nodig en kunde en gereedschap. Je moet immers die kennis, kunde en dat gereedschap (de hulpmiddelen) gebruiken bij elk aspect van het dagelijks leven, van werken tot en met kinderopvoeding, van koken tot vakantie vieren. Vandaar dat Support Magazine ook een lifestyleblad is.

 3. Welke onderwerpen staan er in Support Magazine?

Er staan allerlei leuke artikelen in, over mobiliteit, vakantie, sport, mode, auto’s, wellness, te veel om op te noemen. En er zijn tal van interessante rubrieken. Steeds de nieuwste producten en handige hulpmiddelen, nieuws, en columns niet te vergeten.

 4. Kan Support Magazine ook de belangen behartigen van mensen met een handicap?

Nee, dat doen andere organisaties. Onze lezers zijn over het algemeen heel goed in staat hun eigen boontjes te doppen. Maar ze willen wel steeds op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen.

5. Waar kunnen persberichten en foto’s van noviteiten heen gestuurd worden?

Redactionele kopij voor Support Magazine (in de vorm van persberichten en ingezonden brieven) kunt u e-mailen naar de redactie.

6. Heeft Support Magazine iets te maken met de Support-beurs?

Ja, zowel het blad als de beurs gaan uit van hetzelfde grondidee: zelfstandigheid, zelfbeschikking, vakmanschap voor mensen met een handicap.

 7. Mag ik artikelen op deze site, of uit het blad, gebruiken voor ons eigen ledenblad?

Dat ligt eraan. Stuur een mailtje met uw vraag naar de uitgever.